KROK PO KROKU
ETAP 1
ETAP 2
ETAP 3
analiza dokumentów do 3 dni roboczych
ETAP 4
rekomendacja do 2 dni roboczych
ETAP 5
zarząd 3 dni
ETAP 6
- wypłata kredytu
Tylko 6 punktów. Potrafimy działać szybko, ale też musimy mieć po drugiej stronie osoby zdeterminowane do tego, by chciały się oddłużyć.
Z jakiego powodu najczęściej odrzucamy dokumentacje?
Otóż przyczyna tkwi przeważnie w kwocie wnioskowanej lub braku zabezpieczenia.
Najczęściej jest tak, że Klient podaje kwotę do spłaty różniącą się od tego, co widzimy w BIK-u. Możemy przyjąć, że różnica może sięgać do 10%, ale nic ponad to. A zawsze musimy spłacić wszystko, co posiada negatywną spłacalność bieżącą i/lub historyczną.
I tu leży zwykle problem, bo Klienci bardzo często chcą spłacić tylko jakąś część swojego zadłużenia. A przecież na wszystko muszą mieć Państwo zdolność kredytową, czyli innymi słowy muszą mieć Państwo z czego spłacać zobowiązania, które chcą Państwo pozostawić.
A zatem solidnie i uczciwie wypełnione zapytanie na naszej stronie, to już połowa sukcesu.
Nie wymagamy dokumentów z sufitu, wymagamy zawsze podstawowych zaświadczeń, wyciągów, kserokopii itd. Każdy Bank czy Skok, do którego Klient uda się, także przecież musi pracować na dokumentach. Z tą różnicą, że u nas Klient decyzje – po dostarczeniu wymaganych dokumentów – może nawet otrzymać w ciągu kilku dni!
Jednak Klient musi nas przekonać do siebie – że warto mu pomóc. Bo jeśli Klient wypełnia zapytanie tylko po to, aby „zabić” czas, to nam szkoda czasu. A wtedy może mieć pretensje tylko do siebie.
Zatem, jeśli naprawdę chcesz się oddłużyć i spełniasz podstawowe dwa wymogi (zabezpieczenie, dochód) to wypełnił zapytanie. A my do 24 godzin postaramy się przeanalizować je i udzielić odpowiedzi. A jeśli ta odpowiedź będzie zawierała ofertę, to już jest połowa sukcesu!